Hiç Tatmadığınız Antep Lezzetleri


ULUSLARARASI ARKADAŞLIK ÖDÜLLERİM VE TEŞEKKÜR
Ekim 21, 2008, 6:31 am
Filed under: yazılarım

Canım arkadaşlarım, benim bir tanelerim blogumla bu günlerde ilgilenemesemde beni unutmayan sevgili ve biricik arkadaşlarım. Sizleri o kadar çok seviyorum ki anlatamam. Bugünlerde beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam.Kızın öksürüğü yazdan beri geçmiyor, ona sinirlerim çok bozuk. Ne kadar doktora götürdüysem fayda etmedi.Takip altına alındı izliyoruz. Bakalım sonuç ne çıkacak:) Bu sırada da bu ödüller bana ne kadar iyi geldi. Funda’nın ve benim hep yanımda olan teyzelerinden bu ödül almak bana çok büyük bir mutluluk verdi. Bu ödülü özellikle ismimi belirterek veren arkadaşlarıma öncelikli teşekkür ederim.

Binbirçeşni Saliha arkadaşıma;

Çapankızı Ümran arkadaşıma;

Minik evim Elif arkadaşıma;

Hilalce tariflerden Hilal arkadaşıma ve

Aintabsofrası Naile arkadaşıma

teşekkür ederim.Bu ödülü bana layık gördükleri için çok mutlu oldum.
Bende başta bu arkadaşlarım olmak üzere ;

Lavantin‘i;

Akasya kokusu‘nu;

Lezzet gemisi‘ni;

Annemin kızıyım‘ı;

Defneyle birlikte‘yi;

İkizlerin annesi‘ni

bu ödüle layık buldum. Aslında daha bir çok dostum var. Daha çok isim vardı ama okuduğum kadar isimler sınırlı imiş.Bende ancak bu kadarını yazabildim. Kırılıp darılmayın arkadaşlarım.Hepiniz gönlümün sulanısınız.Sizleri çok seviyorum.


8 Yorum so far
Yorum bırakın

Canım Fulya’m tebrik ederim canım..Benide onure ettin ismimi görmekle acaip sevindim mutlu oldum..
Burda benimde sayılı özellerim var..Ama isim veremedim ve bütün arkadaşlarıma dağıttım ödülümü.
Canım benim hayatında nice anlamlı ödüller alman dileğimle analıkızlı öptüm sizi..

Yorum tarafından akasyakokusu

canım fulyam senden önce ben bloglistede gördümde geldim sana.geldim yazdım gittimdi.canım tekrar tebrik ediyorum kalp kalbeymiş ben sana yazmışım sen bana yazmışsın..öptüm çokcana by..

Yorum tarafından akasyakokusu

sende bizim :))

Yorum tarafından Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat

canım kızın için üzüldüm…geçmiş olsun…..çok önceden bişey duymuştum…..beyaz soğanı hilal hilal doğrayıp üzerine bir çay bardağı şeker dökülüyordu…..sulanıncada suyunu çocuğa içiriyosun…öksürüğe çok yararlı oluyormuş…internetten bi araştır istersen….ama beyaz kabuklu olan soğandan olacak…..

bu arada ödül için tebrikler…

Yorum tarafından disal

canım çok teşekkür ederim.çok memnun oldum.sevgilerimi bırakıyorum…

Yorum tarafından defneylebirlikte

Merhabalar Fulyacigim, canim ödülün hayilri olsu, benide bu uluslararasi arkadaslik ödülüne layik gördügün icin cook tesekkürler, sagolasin canim, sevgilerimle….

Yorum tarafından anneminkiziyim

canim ödülümü almaya yeni gelebildim kusura bakma kac gündür yogun calisiyorum senide hemen ekliyorum ödülü bana verenler listesine öptüm

Yorum tarafından ikizlerinannesi;keskinli

Merhaba canim, cok sükür geri döndüm. Ödülün hayirli olsun.:)
Beni de unutmadigin icin tesekkür ederim vefali arkadasim.
Kizinin öksürügü bana oglumu hatirlatti. Yillarca gecmeyen kuru öksürük ve sonucu beni yaniltmadi.Testlerden sonra toz böcegi alerjisi oldugunu ögrendik.
Yapilmadiysa aklinda bulunsun.
Muhabbetle…

Yorum tarafından lavantin




Yorum bırakın