Hiç Tatmadığınız Antep Lezzetleri


FUNDA’NIN ÖĞRETMENLERİ
Ekim 15, 2008, 8:12 am
Filed under: yazılarım

Arkadaşlar gene arayı açtım mı bilmem ama sayfama birşeyler eklemek bana çok zor geliyor.Ama biliyorsunuz sizlere hemen hemen hergün uğramaya çalışıyorum.Hergün birşeyler eklemek için arşivde bile bir sürü fotğrafım var ama yazı yazmak bana bu günlerde çok zor geliyor.Buna da şükür canım bilgisayar başına oturmak istemiyordu:))Birazda kızın rahatsızlıkları benim rahatsızlığım bunda da etkili olabilir.
Size kızın okulundan bahsetmiştim ya okulda Funda’nın öğretmenlerinden Züleyha öğretmenin bir yeteneğini daha keşfetmiş oldum. Züleyha Öğretmen çok güzel ve manidar yazılarda yazıyor.
Simli dünyam‘dan izin almadım ama Züleyha Öğretmenimizin orada çok güzel yazıları var. Ben okudum çok beğendim. Okumak isteyen arkadaşlar buraya tıklasınlar. Benim kızım okula başladığında doğru dürüst yemek yemiyordu. Artık yiyor.Altı bezleniyordu; artık bezlenmiyor. Banyo yapmayı sevmiyordu artık seviyor. Öğretmenlerinin Funda üzerinde çok büyük etkisi var. Onlar ne derse Funda yapıyor. Onun için Funda’nın bütün öğretmenlerine Reyhan Öğretmen, Sıla Öğretmen, Esra’ya (emeğin az değil) ,takı ve folklor öğretmenimize ve birde yeni öğretmen katılmış aralara onada yapacak olduğu şeyler için teşekkürler. Reyhan öğretmenin yaptığı etkinlikler, Sıla öğretmenin sevgisi, ilgisi,aktiviteleri ve Esra’nın tertemiz yüreği, çocuları aşırı sevmesi ve emeği sizleri tarife yetmez ama işte:)) Siz ve sizin gibi öğretmenler iyiki varsınız. Züleyha Öğretmen iyiki gitmedin bizim sana daha çok ihtiyacımız var(sen anladın).:)) Benden size tavsiye anneler çocuğu kreşe gitmeyen ve çalışan anneler mulaka çocuğunuzu kreşe gönderin hayatında çok şeyler fark ediyor.

18 Yorum so far
Yorum bırakın

Canım her ikinize çok geçmiş olsun,sağlık gibisi yok,o olmayınca herşey aksıyor.
Canım ne mutlu güzel öğretmenlere rastlamış Funda’cık, çocuklar öğretmenlerini sevdilermi tamam her sözünü dinlerler. Hatta küçük kızım yeni okula başaldığında bir heyecanla babasına dişler nasıl fıçalanır, düzenli fırçalanmazsa neler olur diye anlatıyor. O gün öğretmen anlatmış. Ama çocuk işte,baba diş hekimi ama onun söyledikleri unutulmuş öğretmenin söylediklerini sanki ilk kez duymuş gibi heyecanı görülmeye değerdi. Onun için öğrenim hayatında öğretmenin yeri ayrı.Resimlerde de pek tatlı, allah nazarlardan korusun hep güzelliklerle karşılaşsın, öptüm güzelim, sevgilerimle…

Yorum tarafından SOFRAM

Fulya’cığım,

Hep böyle güzel öğretmenlerle karşılaşmasını dilerim güzel kızının.

Sevgilerimle.

Yorum tarafından Betül

inş.. benım oglumada boyle görev asıgı ögretmenler denk gelır:::

Yorum tarafından Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat

Ikinize de cok gecmisler olsun,mevsim degisiklikleri baslayinca hastaliklarda ortaya cikiyor.Cocuklar ögretmenlerin her dedigini yapiyorlarda bizlere gelince taktiklari yok,nasil oluyor bilmiyorum.
Güzel günler diliyorum,sevgiler…

Yorum tarafından yildiz

Fulya cığım,
Çok güzel bir yazı aktarmışsın bizlere, öğretmenlerimiz geröekten çok kıymetliler…öpülesi eller onlar..hepsine sevgiler
tabii sana da:))

Yorum tarafından belgin

fulyacım sen çok şanslısın valla.. Böyle birbirinden harika öğretmenlerin olduğu bir kreş bulup vermişsin… Gerçi tüm kreşler öyle meleklerle dolu ama sanki funda daha şanslı baksana hepsinden harika bahsetmişsin…

insanların kişiliği bu yaşlarda oturuyor. Ne şanslısınız ki böyle birbirinden değerli öğretmenlerle karşılaşmışsınız.fundanın kişiliğinin oturmasında olumlu gelişmeler olacaktır kesinlikle ve olmaya başlamış bile.. aferin söz dinleyen kızımıza rabbim bahtını açık etsin

Yorum tarafından HÜLYA

Çok geçmiş olsun.
Size çok katılıyorum kreş konusunda.
Mutlaka gitmeleri gerekir.
Sevgiler.

Yorum tarafından TAZENANE

öğretmenlik kutsaldır malum, etrafındakilere faydalı bir kelam öğretmekte öğretmenliğe girer yani her an öğrenme ve öğretme çabasında olursak o kudsiyeti hepimiz yaşamız oluruz.

Yorum tarafından Aymen

BENDE bugünleri görebilecekmiyim acaba:)

Yorum tarafından tadınadoyamadım-dilek

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
20.10.2008 -02,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 28 EV SAHİBESİ OLARAK http://tatlikurabiyem.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIM
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE
“PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ”
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.

SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM

ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR…
*****************
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

Yorum tarafından yasemin

İkinizede geçmişler olsun canım..

Öğretmenlerin çocuklar üzerindeki tatlı baskıları (önerileri)hakikaten gözle görülür şekilde..Değişiklikler anında farkediliyor ve uygulanıyor..(yegenimden biliyorum.şimdi 1.sınıfa başladı bu yıl)

Öğretmenlerini ve Funda’yı tebrik ediyorum ve yanaklarından öpüyorum..

Sevgilerle..

Yorum tarafından Damak Tadı

Fulyacigim,cok gecmis olsun canim.INsallah burda da bize en iyi ögretmenler denk gelir.Türklere düsman olmayan,müslümanlara düsman olmayani denk gelir.Ögretmenlere emanet cocuklarimiz.
Sevgilerimle,serap.

Yorum tarafından karakazan

Selam Antep diye koklaya koklaya geldim valla..Mangal mı var ne ??Hem de dülükte ..
Gezeyim bakalım neler varmış 🙂

Yorum tarafından birikim

Canim blogumu ziyaret edersen,sana ait odul var alirsan beni cok mutlu edersin.SEVGILERRR

Yorum tarafından hilacetarifler

SANA BIR HEDIYEM VAR CANIM, GELIR ALIRSAN COK MUTLU OLURUM…
OPTUM…

Yorum tarafından capankizimutfakta

fulyacım sana güzel bir ödülüm var buyur canım sayfamda

Yorum tarafından elif

arkadasım sayfama bır ugrasan::))
sevgılerımle..

Yorum tarafından Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat

ogretmenler cok onemli gercekten. Ne guzel siz de sansliymissiniz demek ki Funda’ da cok etkisi olduguna gore ogretmenlerinin. Sevindim adiniza.
Sevgiler

Yorum tarafından Bir Anne




Yorum bırakın