Hiç Tatmadığınız Antep Lezzetleri


FUNDA’NIN YAZ GÖSTERİSİ
Ekim 8, 2008, 5:10 pm
Filed under: yazılarım

İşte ablaları,teyzeleri FUNDA’nın yaz gösterisinden resimler. Tabii annesi zın kendisini toplayıpta bu resimleri yayınlayamadığından ancak kısmet oldu:))) İdare edin teyzeleri:)) Çok güzel bir gösteri oldu. Ben kızımdan budar beceriklilik beklemiyordum ama maşallah kızım gösterinin kraliçesi oldu.Çocukların ilk gösterisi olduğu için ağlayalar,sızlayanlar,anne-baba diyenler oldu ama bu halde güzeldi.Çocuklar çok kısıtlı bir zamanda hazırlandılar gösteriye. Size resimlerle anlatayım birazda.
Erva gösteriye annesi ile çıkmak isteyenlerden:))

Şu Funda’nın kırıta kırıta gelişine bakın.Nice mankenlere taş çıkarır değil mi:))

Funda şarkı söylüyor. Sınıf ablamız Esra unuttuğu yerde süfle veriyor:))

Arkada görülen resimler bizimkilerim sergisi.Onları unutmuşum çekmeyi. Çok güzel şeyler vardı içlerinde.


29 Yorum so far
Yorum bırakın

canım merhaba.ne yazacağım bilemedim yine..akşam yemeğimiz diyarbakırdan gelen haberle zehir oldu yine.
başımız saolsun..
funda teyzesini seveyim ben.endamını gelişini yürüyüşünü..
nice başarıları olsun inşaAllah..amin.

Yorum tarafından akasyakokusu

amandaa aman ne sevimli seyeler

en tatli olduklari donem (her donemleri ayni aslinda )
Fundayi ve sinifini kutlarim basarilarinin devamini dilerim

Yorum tarafından lezzetsefasi

aman da aman ne sevimli seyler
fundanin basarilarinin devamini diliyorum

Yorum tarafından lezzetsefasi

canım allah yavrunun nice güzel günlerini görmeyi nasip etsin bahtı açık olsun meleğinin..

seni ve meleğini çok öptüm canım sevgiler

Yorum tarafından HÜLYA

maşallah canım.pek tatlı adaşım..

Yorum tarafından defneylebirlikte

FUNDAYI VE ARKADAŞLARINI KUTLARIM. ALLAH DAHA NİCE BAŞARILARINI GÖSTERSİN. SEVGİLER CANIM..

Yorum tarafından Lezzet Gemisi

Fundayı ve arkadaşlarını tebrik ederim. Sevgilerimle………….

Yorum tarafından TAZENANE

Maşallah,maşallah Funda’ya,görmeyeli genç kız olmuş canım..Çok tatlı üstelik.Öp benim için yanaklarından..))Kutluyorum Funda’yı..))

Sevgilerle..

Yorum tarafından Damak Tadı

Merhabalar canim, cok hos fotolar fundacikta cok hos poz vermis, Allah bagislasin, sevgiler….

Yorum tarafından anneminkiziyim

canim fundacima 41 kere masallah allah nazarlardan saklasin sevgiler

Yorum tarafından ikizlerinannesi;keskinli

Bannerın çok yakışmış Fulya.

Yorum tarafından Naile

İYİ AKŞAMLAR VE KEYİFLİ BİR HAFTA SONU DİLİYORUM CANIM. SEVGİLER…

Yorum tarafından Lezzet Gemisi

Güzellikleri sevimlikleri maşallah Allah nazardan saklasın…İyi günlerini, güzel sevinçlerini yaşayın inşallah…sevgilerimle

Yorum tarafından belgin

ayyyhhh 🙂 canımsın valla..
İnan pişmişini çekemedim o an cacıkları kaselere bölüştürüyordum..Babamızda hadi hadi deyip duruyordu..Neyse sağlık olsun..
Ben sana yine yaparım.
Öptüm byby..

Yorum tarafından akasyakokusu

Fulya cığım,
Keyifli pazarlar diliyorum canııım
krepte eti yayınladım bakmak istersen….
Funda ya da öpücükler
sevgier

Yorum tarafından belgin

Iyi aksamlar,masallah pek sevimli hele o yuruyusu yerim ben onu:)Allah uzun omurler versin

Yorum tarafından hilacetarifler

Fundaya kocaman bir öpücük.
Hakketen mankenlere tas cikartacak bir poz vermis.
Sevgilerimle…….

Yorum tarafından elmaşekeri

Canim olsun,yaz daha yeni bitti sayilir.Ya kisin yayinlamis olsaydin?????
Fundayi ve arkadaslarini kutluyorum,nice güzel günlerini görürsünüz insallah.
Iyi pazarlar diliyorum…

Yorum tarafından yildiz

Canım haftan neşe sağlık vede huzur getirsin sana..Kocaman sevgilerimle.

Yorum tarafından akasyakokusu

güzel bir hafta geçirmen dileğiyle.. sevgiler fulyacım çook öptüm

Yorum tarafından HÜLYA

MERHABA CANIM. SELAM VE SEVGİLERİMLE BERABER İYİ BİR HAFTA DİLEKLERİMİ DE BIRAKIYORUM. ÖPTÜÜMM…

Yorum tarafından Lezzet Gemisi

selam.fundayı öpüyorum.ne güzel yürüyüş öle..mankenlere taş çıkarır valla.(maşalllah)nice başılarılarını görürsün canım.sevgiler.
http://hunerlieller.net

Yorum tarafından Anonymous

Canım nice güzel günlerini görürsün inşallah…
Pek bir havalı yürümüş:))Maşallah …

Sevgiler..

Yorum tarafından pelin

canım benim ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler Allah razı olsun
Maşallah Funda çok tatlı olmuş Allah acısını göstermesin sevgiler

Yorum tarafından NİLÜFER

Gerci fotograf epey uzaktan cekilmis ama kucuk cimcimenin ne kadar guzel oldugu anlasiliyor. Allah bagislasin canim. Masallah:)
Nurgul

Yorum tarafından Bir Anne

canım fulya’m kaçmaz kaçmaz..bir yarım saate oturdumda..
arkadaş msnde hatta arkaplanla ilgili görüşürken dedim mamaları koyayım bari.birazda muziplik olsun diye ihihihi.
öptüm gelirim yine..

Yorum tarafından akasyakokusu

aman yerim ben bu cimcimeyi:)) allah nazarlardan saklasın sevgiler

Yorum tarafından hdidem95

COK GUZEL CIKMIS MASALLAH, ALLAH ONU SIZE BAGISLASIN. OPTUM…

Yorum tarafından capankizimutfakta

canım fulya’m geldim..börekle çay getirdim..soğumadan yiyiver emi..
çok öptüm analıkızlı..byby..

Yorum tarafından akasyakokusu




Yorum bırakın