Hiç Tatmadığınız Antep Lezzetleri


ALİM KEBABI
Ekim 3, 2008, 8:33 am
Filed under: antep yemekleri, kebaplar

Arkadaşlar gene arayı açtım farkındayım ama daha tam ısınamamışken bloga sorun yaşamak beni etkiledi herhalde. Çok yoğun olmadığım halde pc başına oturmak zor geliyor. Sizlerede uğrayamıyorum farkındayım.Aslında uğruyorumda yorum yazamıyorum. Birazda sahura kalk geri yat, sonra kalk kızı okula gönder,sen hazırlan işe gel yoruyor. Bu gün tarifini vereceğim kebap benim favorilerim arasında.Kömür ateşimde pişirilmiş zırh kıymasından kebap (ama içinde ince kıyılmış maydanoz hafif, sarımsak ve birazda baharatla yoğurulmuş) lavaşa sarılarak verev dilimleniyor. Tabağa diziliyor. Ortasına yoğurt konuluyor. Lavaşın üzerine tereyağı, domates sosu dökülüp, fıstıkla süslenerek servis ediliyor. İşte size bir ANTEPAŞI lezzeti daha. Nasıl buldunuz. Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Benim yukarıda verdiğim tarif sarma beytinin tarifi idi. Ama bu aslında ALİM KEBABI imiş. Tabiiiiiii ben ANTEP AŞI‘nda ne yemekler yapıldığını çok iyii bilmiyorum. Bizde buna benzeyen bir kebap var oda sarma beyti. Ama bu orada ki ustanın spesiyal kebabı imiş. Çok tutulan ve beğenilerek yenen kebaplarımızdanmış. Ama bende daha tatına bakmadım ne yalan söyleyeyim:))) Ustamız bunun tarifini sır gibi saklıyormuş. Çok merak eden varsa gelsin yesin ki ben de beğenilerini buradan göreyim diyormuş. Ben Antep aşı yemekleri yayınlamaya başlayınca resimleri çekip kardeşim getiriyor bende yayınlıyorum. Ama şunu bilinki ustaların ağzından tarif almak çok zor:)))
Bu sırada yeni banner’imi nasıl buldunuz? Kardeşim hazırladı. Bu kadar yemekleri anlatırken ANTEP AŞI resimleri koymadan olmazdı.

40 Yorum so far
Yorum bırakın

Uzun bir zamandır görünmüyordun canım..Veya ben mi uğramadım sana hiç..Eğer öyle ise özür dilerim canım..Umarım sen ve tatlı kızın iyisinizdir?

Sarma beyti çok nefis görünüyor..Bu tür kepabların üstadı ilan ediyorum seni..))Ellerine sağlık canım..Hayırlı iftarlar..

Sevgiler

Yorum tarafından Damak Tadı

mmmmmm beyti harıka gülcüğüme katılıyorum kebab üstadı:))

peki bişi soracağım evde bunu ev usülü nasıl yapabılırırz? önerıde bulunursan cok sevınırım canım:)

canım önce blguna giriş yapıyorsun kontrol panelinden ”yerleşim’e” tıklayıp çıkan sayfanın üzerinde ”gadget”yazan yere tıklayıp açılan sayfada ”blog listesi” kısmına girip favori bloglarını ekliyorsun ve gun gun ekledıklerınde takıp edebılıyorsun canım:) ıns.yardımım dokunmustur..başka birşey olursa hemen yaz bana cevaplarım canım arkadasım:))

sevgılerımle kebab ustadı:))

Yorum tarafından Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat

aman ablaaaa oyle bir anlatmissinki beytinin tarifini yeni iftardan kalkmama ragmen canim cekti, ellerine saglik…

Yorum tarafından capankizimutfakta

muhteşem görünüyor tabiiki.tabağa uzanıp alabilir miyim????

Yorum tarafından defneylebirlikte

Canım benim hoşgeldin tekrar..seni sık göremeyince bende uğrayamıyorum.biliyorum ki burda yok diyorum.
kebab nefis şile.yemi gelsem ne..
börek sana feda olsun şeker.

Yorum tarafından akasyakokusu

Canim hosgeldin sefa getirdin, bakiyorum bos da gelmemissin, ellerine saglik, bu hafta bir arkadasta daha vardi beyti kebabi, hatta ben aa buna ben yorum yazdim diyecek oldum ama baktim sana yorum yazmamisim, harika bir lezzet olsa gerek bende denemek istiyorum, ama yedirecek önce bir kac kisi bulmam gerek, bu ara yok da, sevgiler…

Yorum tarafından anneminkiziyim

SARMA BEYTİ NEFİS OLMUŞ CANIM BİR ADANALI OLARAK KEBABA ASLA HAYIR DİYEMEM MUHTEŞEM BİR GÖRÜNTÜ YAPANIN ELİNE SAĞLIK

Yorum tarafından NİLÜFER

canım anlıyorum seni ..ramazanda genede hep öyle oluyoruz…
yoğunluk hep var…
sarma beytide harka görünüyo..
gel ben ye diyo..
ellerne sağlık..
görüşmek üzere…

Yorum tarafından yesildomates

Valla nasil bulayim nefis buldum:)Gözlerim sasi bakiyor bu beytiyi görünce,dua ediyorum gece gördügüm icin mazallah orucluyken görseydim ne ypardim:)

selamlarimla,serap.

Yorum tarafından karakazan

YAPANIN ELLERİNE SAĞLIK. KALORİSİ YÜKSEK OLMASA HERGÜN YENESİ BİR LEZZET DOĞRUSU… :))

Yorum tarafından Lezzet Gemisi

Canım Fulya’m senin eline su dökecek kadar güzel olmuşmudur acep humus bilemiyorum ama..
sizin tadlar lezzetler ayrı bir hüner canım yaaa.
tşk ederim canım öpüyorum seni.

Yorum tarafından akasyakokusu

Canım akşama dışarıdamı açsam orucumu bilemedim nefis bir görüntü
Ellerine sağlık..

Öpüyorum..

Yorum tarafından pelin

hemşerim eline sağlık.. çok güzel görünüyorlar.

urfayemekleri.com

Yorum tarafından Anonymous

Aman Allahım bu da ne! oruçken bu sayfalara girmek çok tehlikeli:)

Yorum tarafından Aymen

aMAAAAAA nasıl güzel olmuş o beyti öyleee neffis ellerine sağlık bir tarafım şişmeden gidiyorumm

Yorum tarafından Ayse Pamuk

ŞEFTALİ KOMPOSTOSU ÇOK GÜZEL OLUYOR TAVSİYE EDERİM YAPMANI SİRKE TADI HİÇ BELLİ OLMUYOR SİRKEYİ ŞEFTALİLERİN DAĞILMAMASI İÇİN KULLANIYORUZ

Yorum tarafından NİLÜFER

Vay canınaaaa. Bu blog adamı bozar vallahi. Antep, Urfa, Adana illerini mümkün olduğu kadar geniş açıdan takip etmek lazım… Nefasetin bu kadarı fazla yani…

Yorum tarafından Oya Kayacan

Yaaaaa, bu bana yapilir mi? Bir de kömür atesi, zirh kiymasi diyorsun.:) Fulya, benim sükretmem lazim ki, senin yerinde degilim, yoksa kapilardan sigmam.:)
Sevgiler canim…

Yorum tarafından LAVANTİN

süper süper süper cnm
ellerine sağlık

Yorum tarafından sarımutfak

canim beyti enfes görüntüye hayran kaldim tadi nasildir aceba ellerine saglik

Kadir Gecesi dileklerimizi, isteklerimizi Allah�a arz etmek için de değerli bir fırsattır. Kadir Gecesi, Allah�ın rahmet ve bağışlanmasının sağanak halinde yeryüzüne indiği, dileyen her müminin armağanlara gark ettiği bir gecedir. Hepimize hayırlı olsun..

Yorum tarafından ikizlerinannesi;keskinli

Cok severim Peytiyi,yapanin ellerine saglik harika görünüyor.KAdir gecende mübarek olsun canim.Sevgiler.

Yorum tarafından Yaren

Ayy iştahımı kabarttı Fulya bu fotoğraf benim. Ben de dışarda yemek yediğimiz zaman ısmarlamaktan zevk aldığım yemekler arasındadır beyti. Ellerinize sağlık.

Yorum tarafından Naile

s.a canim

Rabbimiz!Dünyada ve ahirette bizlere iyilik,iman,afiyet ve güzel ahlak ver.Bizi cehennem azabindan koru.Rabbimiz!Hesap görülecek ahiret gününde beni,ana-babami,ailemi ve müminleri bagisla.Amin. Kandiliniz mubarek olsun, hayirli cumalar

mmm bu ne lezzet arkadasim, mutlaka denemeliyim yaaaaaaa simdi oldu mu oruc oruc ;))))))

baharhabercisiyim

Yorum tarafından Anonymous

Yağmur yüklü bulutlar gibi gelen, eteğindeki hayır cevherlerini başımıza boşaltan bu mübarek gecede dualarınız kabul, ameliniz makbul, Allah’ın selameti üzerinize olsun. Kadir Geceniz kutlu olsun.

Yorum tarafından Lezzet Gemisi

Gül kurusu akşamlarda dost hasreti yaşadım, yeri geldi ayrılıklara ağladım, ama gönlüme koyduğum dostu hiç unutmadım… Kadir geceniz kutlu olsun

Yorum tarafından akasyakokusu

bu gerçek beyti ..bizimkiler yalancıda:)
canım çok nefis görünüyor..

kadir gecen mübarek duaların kabul olsun.hayırlı kandiller dilerim

Yorum tarafından sofraozlemi

Fulya cığım, epeydir sesin soluğun çıkmıyordu canım, umarım herşey yolundadır hayatında…Beyti ya da Alikebabı nefis tadını da bildiğim için ustanın ellerine sağlık diyorum sevgilerimle canım:))

sefertasi.blogcu.com

Yorum tarafından sefertasi.blogcu.com

Kebap çok şahane görünüyor. Tadıda eminim harikadır. Ellerinize sağlık. Sevgilerimle………

Yorum tarafından TAZE NANE

adi ne olursa olsun enfes olmus canim ellerine saglik antep yemeklerine bayiliyorum özelikle kebablar tam benlik yani ellerine saglik sevgiler iyi pazarlar

Yorum tarafından ikizlerinannesi;keskinli

Canım banner tasarımı öncelikle harika olmuş..Kardeşinin emeğine sağlık…
Kebab şahane,ellerine sağlık…

Sevgiler..

Yorum tarafından pelin

Geçmiş bayramın kutlu olsun canım..Öpüyorum yanaklarından..

Sevgilerle..

Yorum tarafından Damak Tadı

maasallah allah nazarlardn saklasın…hayırlı kazanclar versın rabbım…fulyacım kolaylıklar dılıyorum sevgı ve saygılarımla..

Yorum tarafından Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat

Aman Fulya’cım canım Fulya’cım..Ne demek müsait olduğun zamanda gel..Biliyorum hala yoğunsun sağlık olsun canım.
Kendicine iyi bak emi ramazanda bitti artık rahatça görüşürüz emi.Sevgiler.

Yorum tarafından akasyakokusu

Günaydın canım, geçmiş bayramın mübarek olsun, kebap muhteşem görünüyor, lezzet te aynı güzelliktedir mutlaka, görüntü bile yetiyor inan, yapanların ellerine sağlık, sizlere de afiyetler olsun, sevgilerimle öptüm güzelim…

Yorum tarafından SOFRAM

canım bannerin harika…

bu kebaba bayıldım….eh sen bulursun bi yolunuda ustaların ağzından lafları alırsın artık…..canım benim nefis görünüyor…

Yorum tarafından disal

ooh şükür kavuşturana.. hoşgelmişsin.. iyiki gelmişsin canım..

beytiye bayıldım harika valla..şimdi ne gzeül yenirdi. ooof…ellerine sağlık canım … öptüm seni sevgiler

Yorum tarafından HÜLYA

Fulya cığım,
Güzel dileklerin için çok teşekkürler canım , sevgiyle kal :)))

Yorum tarafından belgin

Hadi canım basbayağı sarma beyti bu:)))
Şaka tabi.Çok güzel görünüyor.İstanbulda olsaydık uğrar tadına bakardık.

Yorum tarafından kitchensweetkitchen

Söyleyecek kelime bulamıyorum, süper? nefis? Şahane? Sanırım hepsi yetersiz kalıyor 🙂

Yorum tarafından aslı'nın mutfağı

nefıs gorunuyor ellerınıze saglık sevgıler..

Yorum tarafından banu gökşin




Yorum bırakın